LowLanders-forum
Have fun en hou het gezellig

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

LowLanders-forum
Have fun en hou het gezellig
LowLanders-forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opgeheven :(

+5
nub
EvilAndMore
richardbunk
Johan
Pracht
9 plaatsers

Ga naar beneden

Opgeheven :( Empty Opgeheven :(

Bericht  Pracht za maa 12, 2011 5:22 pm

Voor jullie die al ingelogt zijn of geweest zijn zullen wel gezien hebben dat Lowlanders er niet meer is.
Ik heb Ko zeer kort gesproken en die heeft bevestigd dat het is opgeheven.
Echter is niet bekend wat nu precies de bedoeling is maar ik zou graag willen peilen wie van jullie graag bij elkaar willen komen en een guild willen formen.
Wie zien jullie graag als leider en in het management (mag annoniem stuur me dan een IM)? Als dit een kans van slagen wil krijgen zullen we allen moet samen werken.

Mocht er ooit iets zijn zal altijd voor jullie klaar staan waar de wegen ons naar toe mogen brengen. Veel plezier op Rappelz.

Zal jullie missen..
Angela

P.s. Ko & Gitty bedankt voo
r jullie steun al die tijd op Rappelz en er buiten. Wees geen vreemde. Ben van mening dat jullie het al die tijd super gedaan hebben en ik hoop dat jullie je bedenken en aan een herstart zullen beginnen.

O.o en jongens een guildnaam voorstel is ook welkom!

---UPDATE di, 15-3-11----

Door de afgelopen paar dagen heb ik zoveel vragen over me heen gekregen en zelfs verwijten over de guild.
Ik denk dat jullie allemaal wel weten welke vragen we hebben ze tenslotte allemaal.
Dit heeft eerlijk gezegt wel m'n week nogal vergalt en ik ben ook van mening dat niet ik maar Ko en Gitty deze vragen hadden moeten beantwoorden.
Dit heeft mij eigenlijk wel doen realiseren dat ik geen zin meer heb in het opknappen van problemen van anderen, dit wil niet zeggen dat ik niet voor jullie klaar sta.
Echter betekend dit wel dat ik besloten heb om niet als guild leider(lijder)/management mezelf aan te stellen maar waarschijnlijk een hoge guild te jonen.
Ik wil naar enkele van jullie me verontschuldiging aanbieden, ik verloor soms een beetje m'n geduld door alle IM's.
Ik hoop dat jullie een thuis vinden op Rappelz en nog veel plezier gaan krijgen.

Don't be a stranger... Knuffel Angela

P.s. Ik hoop dat jullie wel door gaan met een guild vormen. Succes


Laatst aangepast door Pracht op di maa 15, 2011 11:07 am; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : Kwaaier met de minuut..)
Pracht
Pracht

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : Deventer

Terug naar boven Ga naar beneden

Opgeheven :( Empty Re: Opgeheven :(

Bericht  Johan za maa 12, 2011 5:38 pm

idd jammer dat het zo heeft moeten gaan het was schrikken ja
Ik wil best in een nw guild met old members zullen we maar zeggen en wie de leider is maakt me niet zoveel uit,
als we maar plezier in het spel behouden.
kleine noot voor ko en gitty Bedankt wat jullie hebben gedaan de afgelopen jaren.

Johan

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 06-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opgeheven :( Empty mee eenssssss dooor

Bericht  richardbunk za maa 12, 2011 5:45 pm

maar ik blijf alleen als ik een belofte krijg dat we siege actief worden.
ook al kunnen mense opdie dagen niet kan me ook niks schelen dat we een siege verliezen mij gaat het om de siege zelf
(winnen mooi meegenomen)
en ik wil ook best wel leader zijn btw maar wel in samenwerking met iemand anders

das mijn mening
richardbunk
richardbunk

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 12-01-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nieuwe Pekela

Terug naar boven Ga naar beneden

Opgeheven :( Empty Re: Opgeheven :(

Bericht  EvilAndMore za maa 12, 2011 6:57 pm

Sad

Ik merk het nu ook pas net en vind het ook zeer jammer.
Natuurlijk wil ik ook wel doorgaan met onze oud leden
En daar horen Gitty en Ko natuurlijk zeker bij ook van mij niets dan goeds over deze 2 cheers

Ik kan ook begrijpen dat een Guild leiden veel werk is en veel tijd kost.
Dus als ik bij een nieuw Guild behulpzaam kan zijn laat maar horen ik ben erbij.

Gitty en Ko bedankt en ik hoop snel weer wat van jullie te horen

Frank(ie)
EvilAndMore
EvilAndMore

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 12-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opgeheven :( Empty guild opgeheven :(

Bericht  nub za maa 12, 2011 9:08 pm

zag net pas dat onze guild er niet meer is.
wat de reden er voor is is voor mij ook een vraag.
wil wel graag in contact blijven met jullie.
en hoop weer in een nieuwe guild met jullie te komen.
Wil ook zeggen tegen gitty en ko dat ze het super deden,
en hoop ze toch een keer nog te spreken.

voor jullie allen sterkte en hopelijk tot weerziens.

grt-jes willie.
nub
nub

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Opgeheven :( Empty Guild weg

Bericht  Sindela za maa 12, 2011 10:26 pm

Sorry allemaal, ik sta met mn bek vol tanden.
Ben na al die jaren helemaal verbijsterd, heb geen idee wat er aan de hand is en vooral waarom dit gebeurd is.

Vanmij mag het guild blijven bestaan, liefst met iedereen erbij , natuurlijk ook Gitty en Ko

Voor de gezelligheid, kletspraatje , etc etc

met vr gr Sindela

Sindela

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Zwijndrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Opgeheven :( Empty Re: Opgeheven :(

Bericht  R4pth0r zo maa 13, 2011 1:44 am

ook al heb ik via wildseven en faith bij Charm mn thuis gevonden (stiekem beetje als het oude LL) git en ko (en mona, kars, goof en thur natuurlijk) hebben enorm geholpen bij de eerste stappen (en bij die van velen). Ik hoorde het van Roy/djarva/reychu en toon zeker begrip voor gits beslissing. Zelf denk ik erover mn bs en priest onder te brengen bij kruisvaders danwel het doorstart guild. de meesten weten mij wel te vinden haha anders pm ik wel^^
R4pth0r
R4pth0r

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : 's-Heerenberg

Terug naar boven Ga naar beneden

Opgeheven :( Empty Re: Opgeheven :(

Bericht  Pracht di maa 15, 2011 11:05 am

Topic geupdate...
Pracht
Pracht

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : Deventer

Terug naar boven Ga naar beneden

Opgeheven :( Empty Balen

Bericht  Arthur do maa 17, 2011 10:32 pm

Hoi Allemaal,

Hier weer eens een bericht van mij, na lange tijd.
Ik wou dat het was onder betere omstandigheden.
Heb toch altijd veel plezier gehad bij lowlanders.
Ik heb de naam snel gekipnapt toen ik las dat lowlanders was opgezegd.
Ik zal de naam lowlanders doorgeven aan sin.
Ik had verwacht dat lowlanders nooit zou verdwijnen en vindt het erg jammer dat het is gebeurd.

See you in game en ik hoop dat jullie snel weer samen een gezellige guild kunnen maken.

Groeten Arthur

Arthur
Admin

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 06-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opgeheven :( Empty Guild opgeheven

Bericht  Robroy79 vr maa 18, 2011 6:27 pm

Hallo allemaal.

Ik hoorde ook dat LowLanders niet meer is. Ik zat met Djarva (mijn Sin) in lowlanders. Ook al was ik niet heel veel online te vinden binnen jullie groep ik had een zeer regelmatig contact met Gitty, Ko, Daniël en Roel. Ik heb zelf de Guild Kruisvaders opgezet in Epic 4 en deze is dan wel niet helemaal NL meer, het grootste gedeelte is wel heel loyaal en in onze tijdszone. Gitty heeft mij altijd geholpen met raad en daad, quests etc. In de tijd heb ik ook diverse LowLanders geholpen met the Witch Quests.

Ik baal erg van het feit dat LowLanders niet meer bestaat aangezien ik de stille hoop en wens had om een allience met Lowlanders aan te gaan. Dit wilde Gitty pas als wij als guild meer voorstelden. Gitty ik zag dat Ketelbinkie helemaal niet meer bestaat, jammer! Mocht je dit lezen dan bedankt voor vele jaren speel plezier. Dit geldt uiteraard ook voor jou Ko!

Nu ben ikzelf eindelijk hoog genoeg om te gaan denken aan TA en Siege en kan ik niet meer rekenen op de hulp en steun van Lowlanders. Omdat ik de hoop en wens van Siegen niet wil opgeven, nodig ik graag iedereen die dat ziet zitten uit (hoog en lage lvls) om mijn guild Kruisvaders te komen versterken. Ik ben daarin zeker bereidt om mee te gaan in een herstructurering van first officers etc.

Ik weet van een aantal van jullie dat ik mag gaan uitnodigen. Ik wilde het op deze manier alleen nog even globaal aan iedereen mededelen dat iedereen welkom is!!!

Mochten er vragen en of opmerkingen zijn dan ben ik bereikbaar in Rappelz op de volgende karakters:
Reychu (main)
Chickhealer
XNOXX

Of via mijn emailadres/msn:
roy_berkhout@hotmail.com

Gitty/Ko nu ik je niet meer online spreek hoop ik dat je me misschien wel op msn of zoiets wilt toevoegen?

Groetjes,
Roy


Robroy79

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 23-03-10
Leeftijd : 44

Terug naar boven Ga naar beneden

Opgeheven :( Empty Re: Opgeheven :(

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum