LowLanders-forum
Have fun en hou het gezellig

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

LowLanders-forum
Have fun en hou het gezellig
LowLanders-forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een heerlijke tekst als ........ ja als......

Ga naar beneden

Een heerlijke tekst als ........ ja als...... Empty Een heerlijke tekst als ........ ja als......

Bericht  Admin di aug 10, 2010 2:25 pm


Ik heb deze eens ooit naar iemand gestuurd in ons clubje en beloofd hem hier eens te plaatsen.
Ik heb hem ooit eens geschreven voor iemand die me erg dierbaar was.
En belofte maakt schuld ..... voor hen die me kennen weten dat ik me altijd aan mijn beloftes hou.
Dus hier is hij dan ................................

Een heerlijke tekst als je zoiets snel tot waarheid kan laten komen. Met een beetje muziek erbij klinkt het
helemaal makkelijk. Het klinkt echt naar de lente
Hoe gaat het liedje ook al weer.........

Look into my eyes ... you will see ... what you mean to me.
Search your heart ... search your soul... when you find me there you'll search no more.
Don't tell me its not worth trying for.... you can't tell me it's not worth die’ in for. You know it's true....
Everything I do.... I do it for you .....................................................yeah.... yeahhh
Look into you’re heart... you will find.... there is nothing left to hide... take me as I am.
Take my live... I will give it up.... I would sacrifice ... don't tell me it's not worth fithing for.
I can't help it ... there is nothing I won't more. You now it's true... everything I do... I do it for you. ... ohhhh yeahhh .... There is no love.... than pure love... and no other could give me more
Love

Ja hoor een heerlijk liedje op zo een moment met een heerlijke tekst. Alleen we luisteren zo slecht soms.
Niet alleen maar naar liedjes. Niet alleen maar naar wat andere mensen ons vertellen. We luisteren vaak erg slecht naar onszelf. We hebben onszelf vaak veel te vertellen. Ons lichaam zegt wanneer het goed of slecht met ons gaat. Onze gedachten zeggen overduidelijk wanneer het met relaties slecht gaat.
Alleen we luisteren er meestal niet zo na. Pas als het vaak te laat is gaan we luisteren.
Pas dan weten de meeste dat het fout is. Pas dan ga je beseffen dat je de
dingen zelf vaak in de hand hebt.
Daarom zomaar even een dagje lente... met de dingen zoals ze kunnen gaan.

Het was midden lente een dag waarop de zon scheen, de vogeltjes floten en de mensen weer zonder jas de straat overgingen.
Het was een mooie stralende lentedag. In de weides sprongen de lammetjes vrolijk rond. En de vogeltjes waren druk met hun
nesten bezig.
Lente............ een heerlijk woord eigenlijk.
Het geeft aan dat de wereld om ons heen weer een nieuw leven ingeblazen word. Vele jongen
dieren die voor het eerst daglicht zien. Bomen, struiken en bloemen die weer overal uitbreken
en hun lentepracht aan ons laten zien. Prachtige kleuren en vormen ontstaan er weer na een
troosteloze regenachtige periode.
Het is ook de tijd dat we weer van onszelf bewust worden. Alsof we ontwaken uit een winterslaap waarvan we onbewust niet eens wisten dat we die hadden.

Ik liep wat te wandelen en dacht eraan wat me scheelde. Een hele mooie dag en ik wist gewoon dat ik wat miste.
Ineens zag ik het...... de meeste stelletjes liepen gearmd wat te wandelen en klepten honderd uit tegen elkaar.
Op het gras onder de zon lagen de eerste picknick stelletjes weer op een deken. Kinderen holden over het gras, en speelde er weer lekker op los.
Vrolijke gezichten overal waar je maar keek. De lente was er weer volop, alles was weer zoals het hoorde.
Ik wist ineens wat ze bedoelde dat je zelfs in een gezelschap erg eenzaam kunt zijn. Je kunt dus echt in een gezelschap alleen zijn. Ik wist ook meteen wat ik miste. Gezelschap........ dat
miste ik. En niet zomaar elk gezelschap, ik miste het persoontje die in mijn leven erg
belangrijk geworden was. Zo dichtbij en toch zo ver weg.

Liefs Bart
XxX
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 05-01-10

https://lowlanders.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum