LowLanders-forum
Have fun en hou het gezellig

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

LowLanders-forum
Have fun en hou het gezellig
LowLanders-forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afspraken en gergeld ! De LowlandersBarbeque komt eraan!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Afspraken en gergeld ! De LowlandersBarbeque komt eraan! Empty Afspraken en gergeld ! De LowlandersBarbeque komt eraan!

Bericht  nicole do apr 15, 2010 6:53 pm

heeey allemaal.

zo 1 verse topic voor de lowlanders barbeque. misschien dat de andere verwijderd of gesloten kunnen worden?

Wat is er geregeld:

het vlees is besteld! we krijgen:

- karbonade
- satespies
- shaslick
- braadworst
- hamburger
- drumstick

de salades zijn besteld. we krijgen:

- aardappel
- vlees
- zalm
- huzaren

de bbq's zijn geregeld, plus enkele tafels en stoelen.

Een groot dank je wel aan john, hij heeft vele connecties dus veel kunnen regeeln waarbij als ik het zou moeten regeeln de bbq we duurder zou worden Smile

Wat ik van jullie nog wel wil weten is als je geen printer hebt voor de uitnodiging uit te printen, ik die voor je uitprint en naar je opstuur!
Ik vraag dan aan iedereen die komt, mij een e-mail te sturen waar je dan je naam adres en woonplaats in vermeld. Ook een e-mailadres omdat ik je de uitnodiging eerst toestuur via de mail om in te vullen. Ik denk dat dat het handigste is.

het rekening nummer waar je het geld om moet storten komt omstreeks 12 juli op het forum en staat tot 31 juli op het forum.
In die 2 weken word verder alles geregeld!

groetjes!

nicole

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : de groeve

Terug naar boven Ga naar beneden

Afspraken en gergeld ! De LowlandersBarbeque komt eraan! Empty Re: Afspraken en gergeld ! De LowlandersBarbeque komt eraan!

Bericht  R4pth0r vr apr 16, 2010 1:49 pm

Maar eh ik ken mezelf...mocht je op die dag de uitnodiging vergeten hebben in je tas/plunjezak te doen...mmms met je (domme) kop naar nic?
R4pth0r
R4pth0r

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : 's-Heerenberg

Terug naar boven Ga naar beneden

Afspraken en gergeld ! De LowlandersBarbeque komt eraan! Empty Re: Afspraken en gergeld ! De LowlandersBarbeque komt eraan!

Bericht  nicole vr apr 16, 2010 9:15 pm

dan erm print ik ze allemaal wel uit maar dan moet je de gegevens opnoemen die je ingevuld hebt Razz


greetz angel

nicole

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : de groeve

Terug naar boven Ga naar beneden

Afspraken en gergeld ! De LowlandersBarbeque komt eraan! Empty Re: Afspraken en gergeld ! De LowlandersBarbeque komt eraan!

Bericht  R4pth0r zo apr 18, 2010 10:30 pm

Met rank en nummer? XD jk
R4pth0r
R4pth0r

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : 's-Heerenberg

Terug naar boven Ga naar beneden

Afspraken en gergeld ! De LowlandersBarbeque komt eraan! Empty Re: Afspraken en gergeld ! De LowlandersBarbeque komt eraan!

Bericht  nicole di apr 20, 2010 11:40 am

erm nee daan.


je moet je naam + achternaam, adres, postcode en woonplaats allemaal invullen.

daaronder kan je degene invullen die je meeneemt. ik heb tot 5 introduce's gedaan, dan kunnen ook de mensen die kids hebben en die
meenemen alle namen kwijt.


greet!


Angel

nicole

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : de groeve

Terug naar boven Ga naar beneden

Afspraken en gergeld ! De LowlandersBarbeque komt eraan! Empty Re: Afspraken en gergeld ! De LowlandersBarbeque komt eraan!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum