LowLanders-forum
Have fun en hou het gezellig

Disturbed en filosherQ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Disturbed en filosherQ

Bericht  ducal op za jan 23, 2010 9:32 pm

hier staat alle info over filosopher, en het leuke is..geen enkele reactie van hem, wat in mijn ogen neerkomt op bevestiging?

http://rappelz-forum.gpotato.com/viewtopic.php?f=303&t=964162&sid=29c584af160c2b34f76e7976512bf311

groeten

ducal

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 32

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Disturbed en filosherQ

Bericht  gitty op za jan 23, 2010 10:23 pm

dit stukje wat ik hier onder zet omschrijft wel waarom ik het zo,n iri mannetje vind, respect voor vrouwen heeft tie idd nooid van gehoord Rolling Eyes en ik heb 2 keer met hem in pt gezeten 1 keer viel redelijk mee 2 de keer was hij ook vrouw onvriendelijk bezig en deed zn maatje jaagz vrolijk mee Twisted Evil dat deed mij besluiten hem niet in mn list te zetten als ik ooid een healer voor pt nodig had:Pen meneer liep vervolgens weg terwijl heel pt op ss stond omdat 2 meiden en ik hem vriendelijk verzochten te stoppen met zn opmerkingen
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ppl seem to forget the sexual harssment that Q was typing in whole chat about Dominatricks. Hmm maybe thats why Q is hated by many in the server. I remember that night when Q was making sexual harssments against Dominatricks and other female genders ingame. So lets not get blinded by why Q is hated by many. It sure wasnt about the pk and such. So to put it so ppl understand this issue is that ppl that have respect wouldnt call females ingame out of their names, and when Q made his sexual haressment comments in whole chat about Dominatricks and other females thats when ppl said enough and started to pk Q and the ones that followed him. Bottom line is that Q and others that follow him have no respect for other players<--------duidlijk toch? Question Exclamation
gitty
Admin

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 05-01-10
Leeftijd : 52

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: