LowLanders-forum
Have fun en hou het gezellig

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

LowLanders-forum
Have fun en hou het gezellig
LowLanders-forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat Als...vragen jullie je dat nooid af?

+5
ducal
robco
Gammo
Pracht
gitty
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wat Als...vragen jullie je dat nooid af? Empty Wat Als...vragen jullie je dat nooid af?

Bericht  gitty ma jan 18, 2010 12:12 pm

Niets gebeurt zomaar zei mijn vader altijd en daarom dus de vraag denken jullie daar nooid aan?

Het meest simpele voorbeeld is..

Wat Als er geen computers en internet uitgevonden was,dan hadden we elkaar dus nooid leren kennen Exclamation Razz
Hadden we dus nooid geen fijne Guild gehad zoals LowLanders Smile Very Happy Cool

Bijvoorbeeld Ko en ik wij kennen elkaar via internet, een chatroom waar live muziek gedraaid kon worden en terwijl ko in groningen woonde en ik in Rotterdam hebben we elkaar dus toch leren kennen en wonen we nu al weer heel wat jaartjes samen Wink Laughing

Wat Als... niemand uitvindingen deed,waar de meeste mensen toch wel veel plezier van hebben wat zou de wereld dan anders in mekaar steken he Question

Wat Als... denk daar maar eens over na Exclamation

groetjes Gitty
gitty
gitty
Admin

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 05-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat Als...vragen jullie je dat nooid af? Empty Re: Wat Als...vragen jullie je dat nooid af?

Bericht  Pracht ma jan 18, 2010 3:00 pm

Oe als er geen internet was was ik nu niet getrouwd.
Was ik single leefde ik waarschijnlijk nog op de zak van me ouders hoewel denk toch dat ik gevlucht was.
Jep ik ken mijn partner via internet om precies te zijn via (irc) icq surf (neen niet het zelfde als icq).
Hij was het zonnetje in een kut periode.
En inderdaad mijn vrienden groep zou ook een heel stuk kleiner zijn.
Zo heb ik een aantal mensen van een ander spel leren kennen en heb ik binnen kort een afspraak met iemand uit Jappan (jep hij is gestoord komt speciaal van jappan vliegen om me te ontmoeten).


Lang leven het INTERNET Smile
Pracht
Pracht

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 40
Woonplaats : Deventer

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat Als...vragen jullie je dat nooid af? Empty Re: Wat Als...vragen jullie je dat nooid af?

Bericht  Gammo ma jan 18, 2010 7:09 pm

LOL ......
Ook ik heb mijn lieffie leren kennen via internet en we zijn al weer een bejoorlijke tijd samen en ook nog eens getrouwd.
Als er geen internet was geweest ..... tja dan had ik wel weer iets anders als hobby

En toeval bestaat niet he....
We kunnen veel dingen opsommen waarom iets niet had hoeven gebeuren maar je kunt er geen opnoemen waarom wel.
Dus toeval bestaat niet..... wat als .......

Gr Bart
Gammo
Gammo
Admin

Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-01-10
Leeftijd : 63
Woonplaats : Helmond

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat Als...vragen jullie je dat nooid af? Empty Re: Wat Als...vragen jullie je dat nooid af?

Bericht  robco di jan 19, 2010 5:11 pm

deleted reactie


Laatst aangepast door robco op di feb 02, 2010 7:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
robco
robco

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat Als...vragen jullie je dat nooid af? Empty Re: Wat Als...vragen jullie je dat nooid af?

Bericht  Pracht di jan 19, 2010 6:03 pm

Typen fouten mm is zelfs een officiele virituele taal geworden genaamd Typonese en het komt voor in iedere taal.
Dus daar gooi ik het op.

Maar zeker respect dat mensen met een handicap zoals dyslectie zich niet weerhouden om toch gezellig met de rest van de wereld mee te doen.
Pracht
Pracht

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 40
Woonplaats : Deventer

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat Als...vragen jullie je dat nooid af? Empty Re: Wat Als...vragen jullie je dat nooid af?

Bericht  ducal wo jan 20, 2010 1:05 am

wat als...

tuurlijk denken we allemaal wel eens na over wat als...
de antwoorden zijn eigenlijk heel makkelijk.
als er geen internet en geen computers waren geweest, dan hadden we het niet gemist en een ander elven geleid als nu.

we kunnen natuurlijk niet "terug" kijken naar het heden zonder deze uitvinding. Het is er nu eenmaal Smile en ik moet zeggen dat ik er wel blij mee ben Smile
Uitvindingen zijn gedaan en kunnen, in ieders ogen positief of negatief, de wereld veranderen.
bijvoorbeeld:
ik zie veel reacties van: zonder interent zouden mijn man en ik niet bij elkaar zijn. Positief punt voor internet.
maar zouden er zonder de computer/games/internet, net zoveel kinderen zijn met overgewicht in deze wereld??? ik denk het niet. Negatief punt voor internet.

elke uitvinding heeft zijn voordelen en nadelen en beinvloed op beide wijzen de wereld.

ook dit is leuk om over na te denken Razz

ducal

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 07-01-10
Leeftijd : 38
Woonplaats : Tilburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat Als...vragen jullie je dat nooid af? Empty Hoe is dit mogelijk

Bericht  Rian zo jan 31, 2010 5:38 am

Hebben we niet alleen dezelfde speelstijl, maar ook nog allebei onze echtgenoot gevonden door computers.
Mijn verhaal is wel een beetje anders.
Ik wilde een printer kopen voor bij mijn laptop.
En daar stond ie dan, achter de balie van de technische dienst. Hij kwam de printer thuisbezorgen en is nooit meer weggegaan.

Als er geen computers waren uitgevonden, had ik mijn man dus ook nooit gekend.

Raar he, maar nie te lang bij stilstaan.
Rare dingen gebeuren nu eenmaal. Suspect

Rian cyclops

Rian

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 59
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat Als...vragen jullie je dat nooid af? Empty Re: Wat Als...vragen jullie je dat nooid af?

Bericht  nicole zo jan 31, 2010 2:06 pm

hey allemaal,

Voor mij geld ongeveer hetzelfde, qua liefde dan.

Wat als, de oom en tante van gerard nooit in de groeve zouden zijn komen wonen.
Ik wil er niet aan denken, maar dan had ik ger nooit gekend! :'(

Zij zijn een paar maanden na ons in de groeve komen wonen en al gauw raakte ik bevriend met hun dochter. omdat zijn oom en tante en mijn ouders het goed met elkaar konden vinden werden wij ook uitgenodigd op verjaardagen, waarop ook de familie kwam. en daar kwam hij dan aan lopen en stelde zich voor als gerard. elke keer keek ik uit om daar op verjaardag te gaan want dan kwam ik die leuke jongen weer tegen. hij was toen zoals ie nu altijd is, altijd zorgzaam en altijd in voor een grapje. he begon met bij elkaar in de buurt zitten en dan msn, en dan eens praten met elkaar en is het is geworden: een paar Smile ik wil hem nooit meer kwijt Smile

maar ja dat wat als.... kan soms knagen.

groetjes!!!!


nic

nicole

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : de groeve

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat Als...vragen jullie je dat nooid af? Empty Re: Wat Als...vragen jullie je dat nooid af?

Bericht  fitjet zo jan 31, 2010 2:16 pm

hey allemaal,

nou hier heb ik ook al een wat als,,

wat als er geen oorlog was, dan zou ik nou niet in nederland zijn, kon ik nou niet eens nederlands typen:P
dus slechte dingen kunnen tog nog een positieve kant hebben bounce , wat als ik tog een andere server had gekozen dan tortus, dan zou ik de lowlanders guilds niet eens kennen, was het toeval of gewoon geluk.. maarja ik ben blij hoe het nou is:D

MvG
Fitim:D
fitjet
fitjet

Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat Als...vragen jullie je dat nooid af? Empty Re: Wat Als...vragen jullie je dat nooid af?

Bericht  Sindela di feb 02, 2010 4:02 pm

Dus alles komt eigenlijk neer op de eeuwenoude vraag : " Wat ........ Als........"

Maakt een boom die omvalt in een bos, ook geluid als ik er niet ben.

Je hebt een mooi gezegde : 1 gek kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden

met vr gr Hans

Sindela

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Zwijndrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat Als...vragen jullie je dat nooid af? Empty Re: Wat Als...vragen jullie je dat nooid af?

Bericht  fitjet di feb 02, 2010 4:20 pm

daar heb je gelijk in sin Wink

jah zo kun je een heleboek schrijven met allemaal, "Wat als.." vragen:P
maarja nog zoiets, wat is het doel van je leven?Razz denk daar maar eens aanxD
want je werkt de heletijd of je hebt school en dan op je 65e ben je vrij zogezegd, jah maar dan kun je niet zomaar
naar de disco of bunjee jumpen. dus jah je kunt eigenlijk zeggen dat we in een gevangenis leven. want andere mensen beslissen over wat jij mag of niet mag, of wat jij moet doen, zoals dat ik naar school moet tot mijn 18exD enzo kan ik maar verder gaan hoor ^^ over hoe de regering enso hier in nederland is Razz en dat er wel wat stomme regels zijn xD:P
fitjet
fitjet

Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat Als...vragen jullie je dat nooid af? Empty Re: Wat Als...vragen jullie je dat nooid af?

Bericht  robco di feb 02, 2010 7:17 pm

Wat als....er 2 stemmen meer waren voor nederlands???
Als wereld taal. Wij hadden 2 stemmen meer nodig dan was nederlands de wereldtaal en niet engels. Dit heb ik gehoord van meerdere kinderen uit mijn klas dat wij nog 2 stemmen nodig hadden.


Grt Robert.
robco
robco

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat Als...vragen jullie je dat nooid af? Empty Re: Wat Als...vragen jullie je dat nooid af?

Bericht  fitjet di feb 02, 2010 8:02 pm

zal wel vet zijn geweest nederland als wereldtaal Razz
fitjet
fitjet

Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat Als...vragen jullie je dat nooid af? Empty Re: Wat Als...vragen jullie je dat nooid af?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum